Saturday, January 1, 2011

WELCOME 2011

Assalamualaikum and happy new year reader(s) !

masa berlalu .. tahun berganti .. musim berubah ... umur bertambah ! dah besar aku rupanya ! haha .. for 2011 neyh , otak aku macam pending tak taw na buat entry apa kann .. tentang azam , aku rasa , biarlah aku simpan dye dalam bank negara dulu .. sebab azam tahun lepas pun de 1 , 2 lagi yang diterbangkan ke tahun neyh .. waa ~ nampak sangat tak tercapai lagi kann .. haha ..

oke .. program tahun neyh , tak padat macam tahun lepas sebab aku dah tak sekolah & aku juga bebas daripada PLKN ---> bangga kaw kann ? makin bosan la aku kat rumah .. esok nak start amik lesen kereta .. L dapat dah .. haa .. boleh la aku tumpangkan makcik - makcik yang tunggu bas tepi jalan tuu .. perghh !   hasrat kene murni bhai ! 

kata - kata aluan dan ingatan untuk kita semua dalam menempuh cabaran 2011 :


semoga 12 bulan mendatang penuh cemerlang
52 minggu dipenuhi kebahagiaan
365 hari mendapat keberkatan
8760 jam penuh senyuman
525600 saat dengan keimanan 


p/s : calculation aku pending sikit .. betul ke neyh ? arghhhh ! berdikari la kira sendiri .. HAHA

No comments: