Thursday, January 27, 2011

kenduri cukur jambul :)

Assalamualaikum semuaaaaaa .!

a few days ago , rumah ade buat kenduri sikit laa .. anak makcik aku marhaban a.k.a cukur jambul .. act , plan buat kecil - kecilan je .. then , macam unexpected taw , ramai gler yang datang .. before that , rumah aku neyh rumah kampung je .. dan biasanya rumah kg besar la sikit kan .. ruang tamu kat rumah tu boleh kata besar la gak .. by the word unexpected tuu kan sebab rumah aku boleh penuh , padat , sesak .! ta cukup nan ruang tamu , dapur pn penuh . haa , tu kenduri part perempuan je la .. sebab kitaorang bwt 2 sesi . sesi maka tengahari untuk org lelaki , tahlil & doa selamat .. sesi kedua pulak lepas zohor untuk org perempuan pulak .. time neyh khas untuk marhaban ,.

eishhh .!! banyak sangat dah aku bebel neyh .. jom , layan gambar instant .. sebab ta smpat na snap cntik - cantik .. semua kalut derrr..! hehe ~



entah apa yg dorang bincangkan tu .. nampak serius je ...! haha


haa ... ayah si baby yang decorated buai neyh .. 100% sentuhan beliau ... tak ku sangka pakcikku ni kreatif ..! well done uncle .!  sebelum dan selepas buaian disiapkan ..



haa .. baby da kua .. sesi memotong jambul .. eyhh ..! betul ke ayat ak ? hantamm larhh .!



aku & abang2 aku .. tak same kan muka kami ?



haa .. c c .! sdn bhd punya cukur .! heheh ~

No comments: