Friday, January 7, 2011

SMILE CONTEST :)

Assalamualaikum ..


firstly , big tengs to ieqwa  sebab tag aku untuk contest neyh .. sebenarnya tak taw pn dye tag aku .. tadi saje bw kat blog dye sebab aku lebih suka jadi silent reader kat blog yang aku salu lepak .. ----> pecah rahsia!.. tgh syok baca tiba - tiba tertempek nama aku ! pe laa kaw ! 


kene letak banner contest tuu .. jap ea aku tempek besau - besau kat sini ..









then , kene godek - godek folder , cari gambar yang senyuman semanis kurma sebab aku join senyuman paling manis ..







psssstt ! sape pasan pic neyh ada kat sidebar ? HAHA .. random je neyh .. hantam punya pic .. jadi larhh kann ..... habis manis la konon ! tupai tengok pn boleh singgah gelak tengok pic nta pehape neyh .. =_=" 




tag 5 orang lak ea ..




sudah !! facebook pulak :)






2 comments:

Cik Yana said...

Hey,,
thanx tag cik Yana :)
Good Luck ye :)

..: Cik Qila :.. said...

sesame :) .. hehe