Tuesday, April 12, 2011

lame menyepi dan kesepian yang lame =="

Assalamualaikum semua.

Hari tu hang out dengan kawan-kawan. ye ak taw, benda dah lame, sabtu lepas oke. dah berkurun, dah basi. euuuuwwww.! tapi pe aku kisah.? aku nak cerita jugak. but, its not like bercerita. its showing some pictures actually. pe motif kaw cakap belit-belit nih.? O_o

layan je lahh ye :)






here is my lunch at marrybrown. 
left : banana split, chicken porridge, iced milo.
kite ta bole minum bikarbonate, t sakit perut. dah bertahun ta minum :(



makan banana split nih. ta sedap.! sedapppp :)



nih la kawan-kawan aku yang menceriakan hari aku. much love girls.! 
*tibe-tibe aku nampak sorang minah pakai baju batik asrama dok meja sebelah. pe lg "dik, tlg snap kan bole.?". haha. 



nih sih chinese celup nih.! geram aku tengok. kecil molek je. comel.! :D



akhirnya. same pun level setelah aku bengkok kaki sikit. bukan angkuh dengan ketinggian, cuma tak nak di lihat macam alien je terpacak kat sebelah manusia yang comel :)



tengok.! dorang tade keje tangkap gamba aku berjalan. guys, this is a real candid ok. bukan palsu. kalau aku taw, aku pose baekk punyaa.! :D





oke lahh. tu je. sedih lah ta dapat nak update entry lagi. lappy rosak :( btw, readers kesayangan jage diri baik-baik ye. panjang umur jumpa lagi. dhaaa semua.! member sebelah dah jeling anggun ja. na ajak ak balik la tuh. oke lahh semua. 

Assalamualaikum :)


p/s: susahnya na lafazkan perpisahan = ="

No comments: