Wednesday, August 10, 2011

bangkit setelah lena yang panjang

Assalamualaikum reader(s)

oke, setelah last entry, aku da ta menulis, membebel, merepek, merapu panjang2 lagi kan kat blog aku ni. macam2 masalah. biarlah. abaikan.

di sebabkan aku dah lama meninggalkan dunia blogging, dah banyak outdated pasal isu semasa dunia blog dan sebagainya, aku amik langkah selamat, aku nak cerita pasal kawan2 aku kat tmpat aku study nih. aku tanak cite pasal assignment yg menggunung, aku tanak cite pasal masalah ak nak adapt dengan suasana kat sini.

aku nak cerita pasal ape eh.? sebenarnya bukan ke arah bercerita lahh. korang taw kan aku ni malas nak menulis, blog aku bertimbun dengan gamba je. kann kannnn.? aku suke, so what.?? err.. errr.. TERemo plak kan. tamo lah tulis pnjang2.

lets go thru the pics.







oke, first sekali, jom shoot minah yang sengaja bwt muka innocent nih. sebab die lahhh blog ni da lama d tinggalkan, readers ta ramai, serta follower d abaikan. marah die cepat.! sekarang...! >.<





student IT wajib bukak natang nih. kaw ade.??



lepas class. ta de menda ape na buat. bajet diva sangat lahhhh act camtu.? = ="  errr.. sukati aku lahhh na letak gamba ape pun. blog aku kannnn.?




pe motif pic nih.? aku pun tak taw.  :) dari kiri, nana, aku dan idah. <3





p/s : dah lame ta mmbebel kat sini, lupe skills na tulis entry pepanjang = ="

No comments: